A Letter FROM Santa!

Բարև բոլոր երեխաներին, ամենուր։

Հիմնականում երեխաները ինձ գրում են նոր տարվա ընթացքում։ Շնորհակալություն։ Հաճելի է ստանալ այդքան շատ նամակներ։

Բայց թույլ տվեք ինձ տալ ձեզ մի քանի խորհուրդ։ Եկեք ասեմ ձեզ մեկ կամ երկու բան, օգնելու համար ձեզ գրել նամակ։

Նախ և առաջինը, ես իրականում չունեմ չարաճճիների և խելոքների գիրք, ես հաճախ մտածում եմ, որտեղից էր կարող այդ վարկածը գալ։ Ծնողների՞ց, կամ ուսուցիչների՞ց։

Ես ունեմ <<Եղիր բարի>> ցուցակ։ Եղիր բարի ուրիշների հանդեպ, եղիր բարի կենդանիների հանդեպ, եղիր բարի նույնիսկ նրանից հանդեպ, ովքեր կոպիտ են երբեմն․․․

Բարի լինելը ամենինչ փոխում է ։ Պարզապես նայեք ձեր շուրջը ։ Դուք կտեսնեք ինչպես է փոքր բարությունը փոխում ամենինչ դեպի լավը։

Կիսվելը, ժպտալը, գլխով անելը, ընկերական <<Բարև>>-ը, թույլ տվեք մյուսներին միանալ ձեզ, մի ծաղրեք, մի կոպտեք, և փորձեք ասել խնդրում եմ :

Եվ խնդրում եմ մի ուղարկեք ինձ երկար խաղալիքների ցուցակ։ Ավելի քավ է պատմեք ինձ ձեր հետաքրքրությունների մասին պատմելն է:

աղբյուր՝

Оставьте комментарий